Dream big ….

….But act small. Jag brukar inte vara den som säger att man ska vara försiktig eller tänka sig noga för innan man agerar. Jag brukar säga KÖÖR, vad fan väntar du på? Men efter att själv ha kört för fort ett tag så vill jag lära mig att göra tvärtom. Istället för att växa och göra tusen saker samtidigt ska jag istället göra det enkelt. Jävligt enkelt. Jag ska försöka tänka flera varv innan jag gör något, analysera för- och nackdelar och göra en sak i taget. (Har jag glömt det här om några veckor så påminn mig, snälla). Learning by living så att säga.

Kommentera

