Ibland vet man inte varför…

Idag har varit en riktigt dålig dag, helt utan anledning egentligen. En sådan där dag, när mannen min frågar vad det är och jag har inget svar. Kroppen känns tung och trög och i huvudet är det bara en tung fuktig dimma. Jag tappar tron på mig själv och tvivlar på allt, allt känns svart och meningslöst. Koncentrationsförmågan är sämre än vanligt och jag hittar knappt ord till vanliga meningar eller är knappt medveten om vad jag tänker.

Jag AVSKYR verkligen känslan av utmattning i kroppen, avskyr att tappa bort mig och inte veta vart jag är på väg. Och ofta har jag för hög disciplin för att låta mig själv vila. Jag VILL och kan så mycket mer än det här!

I morgon hoppas jag att dimman lättat och ljuset är tillbaka.

Kommentera

