En sak i taget

20140325-154836.jpg

Nej så klart inte! Nu är det så mycket på gång så jag vet inte vart jag ska börja. Massa kul samarbeten och nya projekt. Så håll till godo! I morgon ska jag tillbaka till jobbet efter två dagars vabbande med sonen som har ögoninflammation. Jag älskar verkligen mina barn, avgudar dem. MEN jag klarar inte av att vara hemma i två dagar utan att få utlopp för MIN energi. Idag började jag känna mig instäng och kvävd när sonen klättrade på mig vilket jag vanligtvis älskar, men när det kryper i min egen kropp har jag svårt att klara av att andra också ska krypa på mig. Det räcker ju liksom med den hemska känslan inuti. Men efter en lång promenad fick jag ut min energi, problemet löst.

 

Kommentera

