Tack!

Bild

 

Bästa medarbetaren Sara

Bild

 

Jag vill tacka alla som kom till mässan och lyssnade på mig, till de som kom fram och diskuterade och självklart de som köpte boken. Jag hade aldrig trott att min bok skulle bli så väl mottagen som den har blivit, tvärtom. När jag skrev den såg jag hur jag skulle få massmail från arga mammor som inte skulle hålla med mig. Det känns helt fantastiskt (fast samtidigt sorgligt så klart) att så många känner igen sig i den och tycker att den behövs. Flera äldre som nu har vuxna barn kom fram och sa att de önskade att de hade haft min bok när de själva var småbarnsföräldrar och mådde dåligt. Ni ska veta att varenda ord värmer så mycket!!

One thought on “Tack!

  1. SÅ SYND att jag missade din inte bara en eller två gånger UTAN ALLA TRE… Men jag fick ju prata med dig åtminstone 🙂

    SV: Mail is coming up! TACK själv! Väldigt trevligt och insiktsfullt att prata med dig! Ser verkligen fram emot att läsa boken! Detsamma! KRAM!

Kommentera

