Minneslappar, minneslistor, minnestavlor -som glöms bort.

bild 1

 

Kom i sista stund på att jag  har ett möte i morgon innan jobbet som jag behöver förbereda mig inför. Egentligen var förberedelsen redan färdig men eftersom jag tappat bort lappen så får jag gör om det igen, suck! Ibland blir man så himla trött på sig själv.

Men jag är himla glad att jag i alla kom ihåg det, så där i sista minuten. Nu gäller det att även minnas det i morgon på morgonen så att man inte kör på rutin.

 

 

bild 2

För att försöka skriva upp och komma ihåg alla viktiga saker köpte jag idag in några tavlor som ska påminna mig vad jag har på gång. Viktigt-mindre viktigt. Bråttom-mindre bråttom. Nu ska jag bara komma ihåg att skriva i den och också titta på dem. Inte så lätt som det låter.

 

Kommentera

