Bästa stunden på dagen

bild 1

 

Nu är helt klart den bästa stunden på dagen. Stunden jag längtar efter från att jag går upp på morgonen och går och trånar efter hela dagen…och så plötsligt är den här. Tre hela timmar för mig själv, underbart!

bild 3

Nu är stunden jag tar tag i alla lappar jag skrivit under dagen och radat upp vad som ska göras på kvällen. Så framför mig nu har jag packning, fakturering och göra i ordning podcast del två. I morgon hoppas jag kunna jobba med bok två, är så mycket annat som tar upp tid hela tiden….så den hoppar konstigt nog ner på listan, men huvudsaken är ju att den är kvar, att jag inte ger upp.

Ha en bra kväll!

 

Kommentera

