Om jag får trolla bort en sida hos mig själv….

20140129-110400.jpg

Om jag bara fick välja en grej (förutom ångest, sömnsvårigheter och en inbromsningsknapp) som jag lider mycket av och verkligen skulle önska att jag blev av med (eller blir bättre på) så är det att jag ALLTID tappar bort saker, ALLTID. Det händer flera gånger om dagen.
Det är så himla frustrerande för det går både åt tid och energi till att leta efter saker och inte helt sällan blir hela familjen inblandad i letandet. Det konstiga är också att jag blir lika förvånad varje gång jag tappat bort något (hur man nu kan bli det när det händer dagligen). Jag tycker varje gång att jag faktiskt vet vart jag ställer saker, och det vet jag förmodligen också i några sekunder, men sen är det ju borta. Jag tänker varje gång att det är någon annan som flyttat/tagit det och brukar ofta tänka att det är barnen som slarvat bort mina grejer (jo det har faktiskt hänt, sonen snodde mitt lypsyl en gång).

Top 10 lista på saker som magiskt försvinner:
1, lypsyl
2, pennor
3,nycklar
4, telefon
5, alla komihåg lappar
6, min väska
7, plånbok
8, bilen
9, mig själv (jo det har faktiskt hänt)
10, barnen (fast det verkar inte handla så mycket om mig, dom liksom försvinner av sig själva 😉

Vilken sida skulle du vilja ta bort hos dig själv?

2 thoughts on “Om jag får trolla bort en sida hos mig själv….

Kommentera

