D-uppsats nästa…

Bild

Den här högen med artiklar ska läsas igenom (kommer förmodligen inte hända idag)

Nattens sömnlöshet gör sig påmind. Känns aningen trögt att packa och skicka fakturor när man inte vill annat än sova.

Har i allafall pratat med min handledare idag vilket känns jätte skönt. Tre månaders ”semester” är över. Nu är det dags för att skriva igen och det känns jätte kul. Har känts lite tomt att inte skriva utan bara jobba med marknadsföring, fakturering och packning. Nu hoppas jag bara att jag hittar ett bra schema eller tempo för allt, så att allt får plats.

Jag har gett mig själv en tidsplan på högst 1 år, sen ska uppsatsen vara klar och det hoppas jag att jag kan hålla. Så från och med i  morgon är det ”all in”. Första biten (tidigare forskning) hoppas jag vara klar med i innan Mars i alla fall, får väl se hur väl min tidsplan håller.

Kommentera

